Hardloopschema’s écht op maat

Hardloopschema écht op maat

Er zijn veel hardloopschema’s op internet te vinden en die zijn vaak wel prima. Ik heb alleen gemerkt dat zo’n schema in het begin prima vol te houden is, maar op een bepaald punt niet meer. Dat komt meestal omdat deze niet op jou is afgestemd. En verder wordt deze ook niet aangepast als de situatie daar om vraagt. En dat kan ik dus wel voor jou doen!

Begrijp me niet verkeerd hè. De meeste schema’s die je vindt, zijn goed als het voor jou werkt. Ik heb ook 2 schema’s voor jou gemaakt. Eentje is voor als je net (weer) begint met hardlopen en de ander is voor als je verder wilt opbouwen. Die schema’s vind je in de volgende blog:

Stappen Hardloopschema op maat:

Je vult eerst een vragenlijst is, zodat ik o.a. weet wat jouw doel is, hoe vaak jij wilt rennen en informatie over je hartslag.

Ik maak naar keuze een hardloopschema van 4 wkn, 8 wkn of 12 wkn voor jou. Na elke 4 weken mail je mij het schema ingevuld terug, zodat ik hier feedback op kan geven en de volgende 4 weken nog beter op jou kan afstemmen. En tussendoor mag je me ook altijd vragen stellen.

Ik kan een schema voor je maken als je net (weer) begint met hardlopen. Dan vul je de volgende vragenlijst in:

En ik kan een schema voor je maken als je het hardlopen verder wilt opbouwen. Dan ga ik er vanuit dat je al een half uur achter elkaar kunt rennen. De vragenlijst om in te vullen vind je dan via onderstaande knop:

Referentie

April 2018: ik ben weer begonnen met hardlopen. Hardlopen en ik hebben een beetje een haat-liefde verhouding. Als het lekker gaat, krijg ik er enorm veel energie van en als het niet lekker gaat, is het zo zwaar. Ik zit nu op dat zware punt en ik weet even niet meer hoe nu verder. Ik besluit dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
Ik volg al een tijdje 1 x per week een bootcamp-les bij Anoek en dat bevalt me erg goed. Ze is een nuchtere dame die mij zonder veel te pushen erg kan motiveren. Ze is erg nuchter en daar hou ik van. Anoek heeft ook een opleiding gedaan tot hardlooptrainer en daarom besluit ik haar om hulp te vragen. Samen bespreken we waar ik nu tegenaan loop, waar ik hulp bij kan gebruiken en maken we een plan van aanpak. Ik besluit tot doel te stellen dat ik in september 8 km wil lopen bij de Dam tot Dam by night en ik wil mijn snelheid verhogen naar de 6 minuut per km. Anoek maakt een schema voor mij en geeft me tips over mijn techniek. Iedere 4 weken evalueren we hoe het gegaan is en krijg ik weer 4 weken bij mijn schema. Dit geeft mij de nodige stok achter de deur. Ook tussentijds neem ik bij problemen contact op met Anoek. Nu is het inmiddels augustus en de Dam tot Dam loop by night begint dichterbij te komen. Die 8 km kan ik inmiddels wel lopen. En met de snelheid gaat het ook een stuk beter. In de laatste weken werken we nog verder aan de snelheid.
Ik ben zo blij dat ik Anoek om hulp gevraagd heb! Het hardlopen gaat nu zo lekker! Na de loop in Amsterdam red ik het zelf wel weer even. Maar in februari wil ik een 10 km loop gaan doen in de duinen in Schoorl. In de voorbereiding op die loop ga ik Anoek zeker weer om hulp vragen, want dan moet ik dus ook klimmen….

Esther de Jong
hardloopschema

TARIEVEN:

Schema 4 weken: 30 euro

Schema 8 weken: 55 euro

Schema 12 weken: 75 euro

WERKWIJZE:

Stap 1: Je vult de vragenlijst in.

Stap 2: Ik stuur je een bevestigingsmail met factuur en betalingslink.

Stap 3: Na betaling factuur maak ik het schema voor je.

Stap 4: Je krijgt de eerste 4 weken van mij.

Stap 5: Je stuurt aan het einde van deze 4 weken het document ingevuld terug voor feedback en evaluatie. En tussendoor mag je ook altijd vragen stellen. Als je een schema voor 8 of 12 weken hebt gekozen kan ik het schema op basis van de ingevulde gegevens eventueel bijstellen.

Stap 6: Je ontvangt de volgende 4 weken van het hardloopschema.

De algemene voorwaarden van Anoek de Voogd Sport & Exercise staan onder de site.