fbpx

Instagramcursus Train je lijf en mind sterk

  • Train je lijf en mind sterk

    En bereik de resultaten die je wilt

Stok achter de deur

Geniet van wat je eet

Tools om je doelen te bereiken

Als vrouw zijnde willen we vaak alles goed doen. Een goede vriendin/vrouw zijn, een goede moeder zijn, een goede werknemer/ondernemer zijn, goede sociale relaties hebben, en nog meer rollen die je goed wilt doen.

Dit zorgt ervoor dat we veel ballen hoog willen houden. Dit is alleen heel erg lastig en ballen zullen regelmatig vallen.

Eén van de ballen is goed voor jezelf zorgen. Dit is ook vaak de bal die als eerste valt. Deze cursus ondersteunt jou, is de stok achter de deur en geeft de tools om vol te houden, om de verleidingen te weerstaan en geeft je het vertrouwen dat je het wel kan.

Herken jij jezelf in één of meerdere van de volgende situaties?

Zeg je dit soort dingen tegen jezelf?

  • Ik heb geen motivatie om te gaan sporten.
  • Ik heb geen wilskracht,
  • Ik heb die stok achter de deur nodig.
  • In het weekend gaat het altijd fout met eten/drinken.
strong woman personal training
sport en mindset
  • Lukt het maar niet om in beweging te komen?
  • Herken jij jezelf in die ‘alles-of-niets’-benadering?
  • Wil je werken aan een fit en gezond lijf en mind?
  • Weet je onderhand niet meer wat gezonde voeding is?

Maar wat als het nu anders kan? Begin nu met het sterk trainen van je lijf en mind! Er is namelijk geen perfect moment om te starten.

Uiteindelijk bereik je de volgende resultaten:

  • Je houdt het sporten vol.
  • Je hebt de energie om alles te doen op een dag wat je wilt doen.
  • Je hebt de ritme en regelmaat, maar weet ook om te gaan met een verandering van plan.
  • Je neemt ook een moment voor jezelf.
  • Je gedachten helpen je bij het volhouden van sporten en gezond eten.
  • Je manier van denken helpt bij het volhouden.
strong woman
resultaatgerichte krachttraining voor vrouwen
  • Je weet nu wat gezond eten is.
  • Je voelt je niet schuldig als je een keer iets eet wat niet zo gezond is.
  • Je hebt rust in je kop over sporten en gezond eten.
  • Je weet hoe je om moet gaan met crisissituaties (denk hierbij aan levensingrijpende verandering, zoals verhuizing, gezinsuitbreiding, verlies van werk, verlies van een dierbare of zelfs de Coronacrisis).
  • Je maakt progressie in trainen en mindset.

Ik wil dit ook!

Neem dus geen genoegen met waar je nu staat, maar ga voor wat je echt wilt. Het is namelijk nooit te laat voor verandering. Je lichaam is het enige bezit waar we ons hele leven mee moeten doen. Dus neem je belangrijkste bezit niet voor lief en zorg voor je lijf.

Instagramcursus train je lijf en mind sterk

Instagramcursus: Train je lijf en mind sterk

In deze Instagramcursus focussen we op meer dan alleen sporten en gezond eten. Het is namelijk ook erg belangrijk om het mentale aspect mee te nemen. Je mindset speelt namelijk een cruciale rol bij volhouden. Daarnaast speelt je omgeving met zijn vele triggers ook een hele belangrijk rol. Deze nemen we dus ook mee. Natuurlijk nemen we het fysieke deel ook mee, zodat je je lijf ook sterk kan trainen.

Train je lijf en mind sterk

Info over de inhoud:

  • Extra: Een Corona-module: Tips om met de huidige bizarre tijd om te gaan
  • 1x per week een nieuwe post/hoogtepunt met een opdracht om je mindset te trainen.
  • 1x per week een post om jezelf accountable te houden
  • 1x per week een post om te evalueren
  • 1x per week een post waarin je je dankbaarheid deelt.
  • Allerlei Stories met tips en opdrachten. Deze zullen ook in de hoogtepunten komen te staan.
  • Tips om met de Corona-crisis om te gaan
  • Doelen stellen
  • Wilskracht trainen
  • Zorgen voor ritme en regelmaat (en uitleg waarom)
  • Tips over voeding en maaltijden plannen
  • Leren sterke eigenschappen te gebruiken
  • Ben jij een ochtend- of avondmens
  • Slaaptips
  • Praktische tips om bewegen vol te houden
  • Praktische tips om gezond eten vol te houden
  • Omgaan met crisissituaties
  • Plannen
  • Manier van denken
  • Feiten checken

Referenties:

Het belangrijkste wat ik heb bereikt, is dat ik het sporten eindelijk volhoud. Door Anoek kon ik mijn focus shiften, de focus lag op de toekomst en duurzaamheid ipv op korte termijn resultaten. Ik ben trainen anders gaan bekijken. Een training hoeft niet altijd perfect te gaan, als je maar gaat. En zo maak je ook stappen, ook al is de ene stap kleiner. Het is toch weer een stap vooruit.

Ook de focus op kracht ipv looks was een nieuwe kijk die erg goed voor me werkt. Het heeft even geduurd voordat ik hem daadwerkelijk kon nemen, maar ondertussen train ik vooral nog om sterker te worden. Ondertussen ben ik 3 kilo afgevallen en dit was eigenlijk niet eens de bedoeling.

De focus op kracht maakt het ook makkelijker trots en tevreden te zijn. Sterker worden is namelijk supergoed meetbaar, en ik voel het ook in mijn lichaam. Hoe ik vind dat ik eruit zie is relatief. Ja kilo’s zijn meetbaar, maar het verschilt echt per dag hoe ik tegen mijn spiegelbeeld aan kijk.

Ik heb de lat op een bepaalde manier lager gelegd, wat voor veel meer duurzaamheid heeft gezorgd. Dus er is geen ‘alles-of-niets’-benadering meer, maar wel rustig aan stap voor stap vooruit. Zo kom je op de lange termijn verder. En een niet te vergeten voordeel is, dat ik de oefeningen veel effectiever uitvoer, omdat Anoek meekeek.

Ik wist niet dat sporten zo lekker was. Eigenlijk wist ik het wel, als kind en tiener genoot in ontzettend van sporten. Tot ik een blessure aan mijn rug kreeg en ik dacht dat sporten niet meer voor mij was weggelegd. Anoek heeft mij laten zien dat dat absoluut niet waar is. Ik heb elke week onzettend zin om weer zwaarder te trainen, om mijn grenzen te verleggen in krachttraining. In het weekend daag ik mijn vriend uit in de sportschool om te kijken of ik al sterker ben (nog net niet, haha). Ik merk dat mijn gedrag verandert omdat ik zie dat ik dit kan. Ik voel me sterk en fit. Ik ben in drie maanden tijd 10kg afgevallen en dit was echt zonder moeite. Ik voel me heel fijn bij mijn gezondere levensstijl. Ik vind het bizar dat je dit al in drie maanden kan bereiken. Als ik dat van te voren wist was ik er eerder aan begonnen.

Personal training Amstelveen

Veelgestelde vragen:

Nee, dat gebeurt niet omdat je een vrouw bent. Een vrouw heeft veel minder testosteron dan mannen, waardoor ze niet bang hoeven te zijn dat ze veel in spiermassa groeien. Wél krijg je precies de rondingen waar jij ze wilt hebben.

Het kan echt wel eens zo zijn dat je spierpijn hebt, maar de trainingen zullen zo zijn dat je nog wel normaal de deur kunt uitlopen en jij je normale dingen kan doen. De trainingen worden namelijk om je leven heen gebouwd en het is niet zo dat je leven om je trainingen heen gebouwd moet worden.

Het minimale commitment voor het programma is 1 x per week Personal Training en coaching. Uiteraard is 2 tot 3 x per week sporten gewenst om jezelf te verbeteren qua kracht en conditie en ook voor je gezondheid. Daarom krijg je ook een schema voor thuis/in de sportschool. En hebben we ook naast de 1-op-1 Personal Training (intensief) contact samen, zodat je er ook daar niet alleen voor staat.

We hebben allemaal een druk leven en iedereen heeft 24 uur in een dag. Je lichaam is wel het enige bezit waar we ons hele leven mee moeten doen. Dus het is wel belangrijk om er goed voor te zorgen en dankbaar te zijn voor wat je lichaam allemaal kan. Dus daarom vraag ik je toch om minimaal 1 en liever 2-3 uurtjes per week vrij te maken om te sporten. Sporten heeft een positieve invloed op je gezondheid op de lange termijn. En een goed voorbeeld doet goed volgen door je kinderen, maar ook door andere dierbaren om je heen. Neem je belangrijkste bezit niet voor lief en zorg voor je lijf.

Het programma wordt aangepast op jouw niveau. Dus het is zeker niet te zwaar. En geloof mij. De meeste vrouwen kunnen veel meer dan dat ze denken. Dus daarom daag ik je op een gecontroleerde manier op steeds een stapje verder te gaan. En het mooie is dat je dit dan ook gaat doen op andere domeinen (bv. werk) in je leven.

Ik geef je niet op een presenteerblaadje hoe jij moet eten. Hier heb je niks aan op de lange termijn, anders zouden al die diëten er ook niet zijn. Ik leer jou hoe jij zelf de juiste keuzes op het gebied van voeding kan maken op een manier die bij jou past.

Deze dingen zijn onderdeel van het leven en daarom is dit ook al meegenomen in het traject (ook in de prijs). Dus tijdens dit traject leer ik je ook om hiermee om te gaan, zodat jij ook het vertrouwen hebt dat je kunt blijven volhouden.

personal training voor vrouwen

Praktische zaken:

Wees 1 van de eerste 20 deelnemers en ga voor de no-brainer prijs van 59 euro meedoen.

Duur: 6 maanden toegang

Prijs: 59,- (betaling via Ideal)

Waar: Via Instagram @trainjelijfenmindsterk. Volg deze pagina en als je betaald hebt dan voeg ik je toe. Vermeld ook even je Instagramnaam bij de betaling, zodat ik weet dat jij het bent.