fbpx

Instagramcursus Train je lijf en mind sterk

  • Train je lijf en mind sterk

    In 4 maanden heb jij een power body & mind met blijvend resultaat.

Stok achter de deur

Nu echt die knop om

Invloed op hoe jij je voelt

Je bent zelf de sleutel

Fit, energiek en krachtig lijf

Op een manier die bij jou past

Herken jij jezelf in één of meerdere van de volgende situaties?

Zeg je dit soort dingen tegen jezelf?

  • Ik heb er geen energie voor.
  • Ik heb geen wilskracht,
  • Ik heb die stok achter de deur nodig.
  • In het weekend gaat het altijd fout met eten/drinken.
strong woman personal training
sport en mindset
  • Weet je dat je je fitter en energieker voelt als je regelmatig sport en gezond eet?
  • Herken jij jezelf in die ‘alles-of-niets’-benadering?
  • Kan jij ook zo streng en hard voor jezelf zijn?
  • Weet je wel wat gezonde voeding is? Maar het volhouden is een uitdaging.

Maar wat als het nu anders kan? Jij hebt namelijk invloed op je lijf en mind! Ik leer je hoe. In 4 maanden heb jij een power body & mind met blijvend resultaat.

Uiteindelijk bereik je de volgende resultaten:

  • Je hebt die knop omgezet.
  • Je hebt de energie om alles te doen op een dag wat je wilt doen.
  • Je hebt de ritme en regelmaat, maar weet ook om te gaan met een verandering van plan.
  • Je weet hoe je zelf invloed kan uitoefenen op hoe je je voelt.
  • Je gedachten helpen je bij het volhouden van sporten en gezond eten.
  • Je manier van denken helpt bij het volhouden.
strong woman
resultaatgerichte krachttraining voor vrouwen
  • Je hebt het gevoel dat je zelf invloed hebt op je eetgedrag, zodat je lekker van eten kan genieten.
  • Je voelt je niet schuldig als je een keer iets eet wat niet zo gezond is.
  • Je hebt rust in je hoofd over sporten en gezond eten.
  • Je blijft goed voor jezelf zorgen tijdens crisissituaties (denk hierbij aan levensingrijpende verandering, zoals verhuizing, gezinsuitbreiding, verlies van werk, verlies van een dierbare of zelfs de Coronacrisis).
  • Je voelt je fit en energiek.

Ik wil dit ook!

Neem dus geen genoegen met waar je nu staat, maar ga voor wat je echt wilt. Het is namelijk nooit te laat voor verandering. Je lichaam is het enige bezit waar we ons hele leven mee moeten doen. Dus neem je belangrijkste bezit niet voor lief en zorg voor je lijf.

Instagramcursus train je lijf en mind sterk

Instagramcursus: Train je lijf en mind sterk

In deze Instagramcursus laat ik je zien hoe jij nu echt die knop omzet en hoe je invloed uitoefent op hoe jij je voelt. Je bent zelf de sleutel naar:

  • Een fit en energiek lijf
  • Jouw gedroomde resultaat
  • Meer energie
  • Meer zelfvertrouwen
  • Blijvend resultaat

Na het voltooien van deze cursus heb jij een fit en energiek lijf en power body&mind. Deze weet je dan ook te behouden, omdat je leert volhouden. Dit zorgt voor een blijvend resultaat, zodat je niet steeds weer opnieuw hoeft te beginnen.

Train je lijf en mind sterk

Info over de inhoud:

  • 1x per week een post om jezelf accountable te houden
  • 1x per week een post om te evalueren
  • 1x per week een post waarin je je dankbaarheid deelt.
  • 13 modules met tips, adviezen en opdrachten die jouw ondersteunen in het bereiken van jouw gewenste resultaat (zie hieronder)

13 hoogtepunten/modules

  • Voeding en eten
  • Trainingstips
  • Slaap
  • Corona-module
  • Focus en Wilskracht
  • Gewenst resultaat en plan van aanpak
  • Sterke eigenschappen inzetten
  • SMART-doelen stellen
  • Positieve emoties gebruiken
  • Gewoontes veranderen
  • Autoregulatie (zelf leren aanpassen waar nodig)
  • Crisisplan (bereid je voor)
  • Stress managen

Referenties:

Het belangrijkste wat ik heb bereikt, is dat ik het sporten eindelijk volhoud. Door Anoek kon ik mijn focus shiften, de focus lag op de toekomst en duurzaamheid ipv op korte termijn resultaten. Ik ben trainen anders gaan bekijken. Een training hoeft niet altijd perfect te gaan, als je maar gaat. En zo maak je ook stappen, ook al is de ene stap kleiner. Het is toch weer een stap vooruit.

Ook de focus op kracht ipv looks was een nieuwe kijk die erg goed voor me werkt. Het heeft even geduurd voordat ik hem daadwerkelijk kon nemen, maar ondertussen train ik vooral nog om sterker te worden. Ondertussen ben ik 3 kilo afgevallen en dit was eigenlijk niet eens de bedoeling.

De focus op kracht maakt het ook makkelijker trots en tevreden te zijn. Sterker worden is namelijk supergoed meetbaar, en ik voel het ook in mijn lichaam. Hoe ik vind dat ik eruit zie is relatief. Ja kilo’s zijn meetbaar, maar het verschilt echt per dag hoe ik tegen mijn spiegelbeeld aan kijk.

Ik heb de lat op een bepaalde manier lager gelegd, wat voor veel meer duurzaamheid heeft gezorgd. Dus er is geen ‘alles-of-niets’-benadering meer, maar wel rustig aan stap voor stap vooruit. Zo kom je op de lange termijn verder. En een niet te vergeten voordeel is, dat ik de oefeningen veel effectiever uitvoer, omdat Anoek meekeek.

Ik wist niet dat sporten zo lekker was. Eigenlijk wist ik het wel, als kind en tiener genoot in ontzettend van sporten. Tot ik een blessure aan mijn rug kreeg en ik dacht dat sporten niet meer voor mij was weggelegd. Anoek heeft mij laten zien dat dat absoluut niet waar is. Ik heb elke week onzettend zin om weer zwaarder te trainen, om mijn grenzen te verleggen in krachttraining. In het weekend daag ik mijn vriend uit in de sportschool om te kijken of ik al sterker ben (nog net niet, haha). Ik merk dat mijn gedrag verandert omdat ik zie dat ik dit kan. Ik voel me sterk en fit. Ik ben in drie maanden tijd 10kg afgevallen en dit was echt zonder moeite. Ik voel me heel fijn bij mijn gezondere levensstijl. Ik vind het bizar dat je dit al in drie maanden kan bereiken. Als ik dat van te voren wist was ik er eerder aan begonnen.

Personal training Amstelveen

Veelgestelde vragen:

Nee, dat gebeurt niet omdat je een vrouw bent. Een vrouw heeft veel minder testosteron dan mannen, waardoor ze niet bang hoeven te zijn dat ze veel in spiermassa groeien. Wél krijg je precies de rondingen waar jij ze wilt hebben.

Het kan echt wel eens zo zijn dat je spierpijn hebt, maar de trainingen zullen zo zijn dat je nog wel normaal de deur kunt uitlopen en jij je normale dingen kan doen. De trainingen worden namelijk om je leven heen gebouwd en het is niet zo dat je leven om je trainingen heen gebouwd moet worden.

Het minimale commitment voor het programma is 1 x per week Personal Training en coaching. Uiteraard is 2 tot 3 x per week sporten gewenst om jezelf te verbeteren qua kracht en conditie en ook voor je gezondheid. Daarom krijg je ook een schema voor thuis/in de sportschool. En hebben we ook naast de 1-op-1 Personal Training (intensief) contact samen, zodat je er ook daar niet alleen voor staat.

We hebben allemaal een druk leven en iedereen heeft 24 uur in een dag. Je lichaam is wel het enige bezit waar we ons hele leven mee moeten doen. Dus het is wel belangrijk om er goed voor te zorgen en dankbaar te zijn voor wat je lichaam allemaal kan. Dus daarom vraag ik je toch om minimaal 1 en liever 2-3 uurtjes per week vrij te maken om te sporten. Sporten heeft een positieve invloed op je gezondheid op de lange termijn. En een goed voorbeeld doet goed volgen door je kinderen, maar ook door andere dierbaren om je heen. Neem je belangrijkste bezit niet voor lief en zorg voor je lijf.

Het programma wordt aangepast op jouw niveau. Dus het is zeker niet te zwaar. En geloof mij. De meeste vrouwen kunnen veel meer dan dat ze denken. Dus daarom daag ik je op een gecontroleerde manier op steeds een stapje verder te gaan. En het mooie is dat je dit dan ook gaat doen op andere domeinen (bv. werk) in je leven.

Ik geef je niet op een presenteerblaadje hoe jij moet eten. Hier heb je niks aan op de lange termijn, anders zouden al die diëten er ook niet zijn. Ik leer jou hoe jij zelf de juiste keuzes op het gebied van voeding kan maken op een manier die bij jou past.

Deze dingen zijn onderdeel van het leven en daarom is dit ook al meegenomen in het traject (ook in de prijs). Dus tijdens dit traject leer ik je ook om hiermee om te gaan, zodat jij ook het vertrouwen hebt dat je kunt blijven volhouden.

personal training voor vrouwen

Praktische zaken:

Wees 1 van de eerste 20 deelnemers en ga voor de Early-Bird prijs van 59 euro meedoen.

Duur: 6 maanden toegang

Prijs: 59,- (betaling via Ideal)

Waar: Via Instagram @trainjelijfenmindsterk. Volg deze pagina en als je betaald hebt dan voeg ik je toe. Vermeld ook even je Instagramnaam bij de betaling, zodat ik weet dat jij het bent.