fbpx

Strong woman

  • Strong woman

    Van streefgewicht in je hoofd, naar lekker in je vel.

Trots op je lijf

met vertrouwen door het leven

Genieten van voeding

zonder schuldgevoel

Female power

om alles op een dag gedaan te krijgen

Je hebt het nu echt helemaal gehad met:

  • Het steeds weer beginnen en dan weer stoppen met sporten en diëten.
  • Dat ontevreden gevoel hierover.
  • Het niet blij zijn met je eigen lijf en gezondheid.
  • Doelloos rondlopen in de sportschool.
krachttraining vrouwen
strong woman resultaatgerichte coaching
  • Geen vooruitgang merken in de sportschool.
  • Al die diëten die er zijn. Je wilt gewoon normaal eten.
  • Je tekort aan energie, zodat je niet alles kan doen wat je wilt.
  • Die onzekerheid over je lijf.

Maar wat nu als het anders kan?

Dat onzekere gevoel is niet fijn. Ik snap ook wel dat jij je lekker fit wilt voelen en de energie wilt hebben om te doen wat jij wilt. Daar gaan we tijdens dit traject ook mee aan de slag.

Ik ben je stok achter de deur en geef je de tools om vol te houden. Je gaat natuurlijk lekker sporten en je hoeft niet bang te zijn dat ik je dingen laat doen die je niet kan. Ja, je wordt moe tijdens een training, maar je gaat wel met een voldaan gevoel de deur uit.

Ik ga je geen voedingsschema geven. Met vragen kan je natuurlijk altijd bij me terecht. De ervaring heeft namelijk wel geleerd dat je weet hoe het moet, maar dat stemmetje in je hoofd… het volhouden… Daar help ik je juist mee. Je gaat een ritme vinden dat bij jou past en je ook gewoon lekker kan eten wat je wilt (ook op feestjes en in weekenden).

Wil je nu echt weten en snappen wat ervoor nodig is om die gezonde leefstijl vol te houden en:

  • Nooit meer opnieuw hoeven te beginnen met sporten en diëten.
  • Blij zijn met je eigen lijf en gezondheid.
  • Je lekker voelen in je eigen vel (letterlijk en figuurlijk)
  • Weten wat te doen en de sportschool
krachttraining voor vrouwen
resultaatgerichte krachttraining voor vrouwen
  • Vooruitgang boeken in de sportschool
  • Alles kunnen eten wat je wilt
  • De energie hebben om te doen wat je wilt
  • Trots zijn op je lijf en jezelf

Ik wil dit ook!

Je lichaam is  het enige bezit waar we ons hele leven mee moeten doen. Dus het is wel belangrijk om er goed voor te zorgen en dankbaar te zijn voor wat je lichaam allemaal kan.

Sporten heeft een positieve invloed op je gezondheid op de lange termijn. En een goed voorbeeld doet goed volgen door je kinderen, maar ook door andere dierbaren om je heen.

Neem je belangrijkste bezit niet voor lief en zorg voor je lijf.

strong woman personal training

Strong woman: voor meer zelfvertrouwen

De basis van een gezonde leefstijl zit hem in de mindset en het gedrag. Hier gaan we (naast het sporten) dan ook mee aan de slag. Je krijgt toegang tot mijn Instagramcursus Van streefgewicht in je hoofd, naar lekker in je vel en hier hebben we het ook over tijdens de trainingen. Door dit traject ga jij nog beter voor jezelf zorgen en weet je wat te doen in de sportschool.

Vrouwen hebben nu eenmaal andere wensen dan mannen en vrouwen zijn ook anders dan mannen. Daarom is dit programma speciaal voor vrouwen gemaakt en doe je de oefeningen die vrouwen willen en nodig hebben. Ik leer jou namelijk hoe jij het beste kan trainen om je doelen te halen en ook hoe jij dit zelf kan doen.

Ik vind het belangrijk dat jij zelf ook weet waarom iets gedaan wordt. Tijdens het traject ga we samen op zoek naar die oplossingen die bij jou passen, zodat jij uiteindelijk je ‘vrouwtje’ staat in elk opzicht, zowel fysiek als mentaal. Je gaat je sterker voelen, focust niet meer op dat streefgewicht en je voelt je lekkerder in je vel.

We gaan de samenwerking aan voor minimaal een half jaar, omdat het gaat om consistent trainen en niet om die alles-of-niets-benadering.

personal training krachttraining voor vrouwen

De investering in jezelf (p/m) is:

Zie de details (klik op je keuze) voor wat elk programma inhoudt.

(Bedragen zijn excl. 9% BTW)

Referenties:

Het belangrijkste wat ik heb bereikt, is dat ik het sporten eindelijk volhoud. Door Anoek kon ik mijn focus shiften, de focus lag op de toekomst en duurzaamheid ipv op korte termijn resultaten. Ik ben trainen anders gaan bekijken. Een training hoeft niet altijd perfect te gaan, als je maar gaat. En zo maak je ook stappen, ook al is de ene stap kleiner. Het is toch weer een stap vooruit.

Ook de focus op kracht ipv looks was een nieuwe kijk die erg goed voor me werkt. Het heeft even geduurd voordat ik hem daadwerkelijk kon nemen, maar ondertussen train ik vooral nog om sterker te worden. Ondertussen ben ik 3 kilo afgevallen en dit was eigenlijk niet eens de bedoeling.

De focus op kracht maakt het ook makkelijker trots en tevreden te zijn. Sterker worden is namelijk supergoed meetbaar, en ik voel het ook in mijn lichaam. Hoe ik vind dat ik eruit zie is relatief. Ja kilo’s zijn meetbaar, maar het verschilt echt per dag hoe ik tegen mijn spiegelbeeld aan kijk.

Ik heb de lat op een bepaalde manier lager gelegd, wat voor veel meer duurzaamheid heeft gezorgd. Dus er is geen ‘alles-of-niets’-benadering meer, maar wel rustig aan stap voor stap vooruit. Zo kom je op de lange termijn verder. En een niet te vergeten voordeel is, dat ik de oefeningen veel effectiever uitvoer, omdat Anoek meekeek.

Ik wist niet dat sporten zo lekker was. Eigenlijk wist ik het wel, als kind en tiener genoot in ontzettend van sporten. Tot ik een blessure aan mijn rug kreeg en ik dacht dat sporten niet meer voor mij was weggelegd. Anoek heeft mij laten zien dat dat absoluut niet waar is. Ik heb elke week onzettend zin om weer zwaarder te trainen, om mijn grenzen te verleggen in krachttraining. In het weekend daag ik mijn vriend uit in de sportschool om te kijken of ik al sterker ben (nog net niet, haha). Ik merk dat mijn gedrag verandert omdat ik zie dat ik dit kan. Ik voel me sterk en fit. Ik ben in drie maanden tijd 10kg afgevallen en dit was echt zonder moeite. Ik voel me heel fijn bij mijn gezondere levensstijl. Ik vind het bizar dat je dit al in drie maanden kan bereiken. Als ik dat van te voren wist was ik er eerder aan begonnen.

Personal training Amstelveen

Veelgestelde vragen:

Nee, dat gebeurt niet omdat je een vrouw bent. Een vrouw heeft veel minder testosteron dan mannen, waardoor ze niet bang hoeven te zijn dat ze veel in spiermassa groeien. Wél krijg je precies de rondingen waar jij ze wilt hebben.

Het kan echt wel eens zo zijn dat je spierpijn hebt, maar de trainingen zullen zo zijn dat je nog wel normaal de deur kunt uitlopen en jij je normale dingen kan doen. De trainingen worden namelijk om je leven heen gebouwd en het is niet zo dat je leven om je trainingen heen gebouwd moet worden.

We hebben allemaal een druk leven en iedereen heeft 24 uur in een dag. Je lichaam is wel het enige bezit waar we ons hele leven mee moeten doen. Dus het is wel belangrijk om er goed voor te zorgen en dankbaar te zijn voor wat je lichaam allemaal kan. Dus daarom vraag ik je toch om minimaal 1 en liever 2-3 uurtjes per week vrij te maken om te sporten. Sporten heeft een positieve invloed op je gezondheid op de lange termijn. En een goed voorbeeld doet goed volgen door je kinderen, maar ook door andere dierbaren om je heen. Neem je belangrijkste bezit niet voor lief en zorg voor je lijf.

Het programma wordt aangepast op jouw niveau. Dus het is zeker niet te zwaar. En geloof mij. De meeste vrouwen kunnen veel meer dan dat ze denken. Dus daarom daag ik je op een gecontroleerde manier op steeds een stapje verder te gaan. En het mooie is dat je dit dan ook gaat doen op andere domeinen (bv. werk) in je leven.

Ik geef je niet op een presenteerblaadje hoe jij moet eten. Hier heb je niks aan op de lange termijn, anders zouden al die diëten er ook niet zijn. Ik leer jou hoe jij zelf de juiste keuzes op het gebied van voeding kan maken op een manier die bij jou past.

Deze dingen zijn onderdeel van het leven en daarom is dit ook al meegenomen in het traject (ook in de prijs). Dus tijdens dit traject leer ik je ook om hiermee om te gaan, zodat jij ook het vertrouwen hebt dat je kunt blijven volhouden.